Často kladené dotazy

neboli FAQ - místo, kde má většina dotazů odpověď :-)

Zeptejte se přímo.

Nenašli jste odpověď? Napište nám zprávu.

Jak probíhá objednávka?

Stačí si vybrat produkt, přidat jej do košíku a dokončit objednávku. Vše je jednoduché a intuitivní. Pokud by bylo cokoliv nejasného, zákaznická podpora ráda pomůže.

Kdy dorazí objednaný produkt?

Digitální produkty, jako jsou aktivační klíče, obdržíte ihned po úspěšné platbě. Od nás nic nestahujete – víte, kolik místa by bylo potřeba pro tolik her? 🤣

Jaké jsou možnosti platby?

Nabízíme platby kartou, bankovním převodem a další oblíbené platební metody. Vyberte si tu, která vám nejvíce vyhovuje. Všechny metody jsou zabezpečené a chráněné.

Co dělat, pokud produkt nedorazil?

Pokud e-mail s produktem nepřišel do 10 minut, doporučujeme zkontrolovat složku „Spam“ nebo „Hromadné“. Pokud ani tam není, kontaktujte nás na podpora@gamerslounge.cz a situaci společně vyřešíme. Také můžete využít ONLINE chat pro rychlou pomoc.

Je na produkty poskytována záruka?

Ano, na všechny produkty nabízíme záruku funkčnosti. Pokud se objeví jakýkoliv problém, stačí se ozvat a situaci rychle vyřešíme.

Bude mi zakoupená hra fungovat?

Ano, všechny hry, které jsou u nás dostupné, jsou určené primárně pro evropský trh. U nás nenajdete žádné „pochybné“ verze.

Co mám dělat když mám problém? Kde můžu reklamovat hru?

Když nastane nějaký problém,  doporučujeme se na nás obrátit pomocí ONLINE CHATU v pravém dolním rohu na každé stránce. Nebo na kontaktní stránce. Také můžete využít přímo reklamační formulář ZDE.

Při každém řešení rádi poskytneme plnou podporu a rychlé řešení ✔

Co když hra není skladem?

Náš sklad je velice pružný a to díky tomu, že se jedná o digitální produkty a aktualizuje se v reálném čase. To znamená, že pokud hra není skladem, tak za hodinu třeba už může být. Fungujeme i na bázi poptávky, tak se přihlaste do WAITLISTU, nebo našemu chatbotovi napište o kterou hru máte zájema  my Vám ji seženeme v co nejkratším čase :-)

Jak to celé funguje?

A taky vysvěltení pojmů, které u nás na webu najdete.

Najdete u nás spoustu produktů, ve většině případů ve formě cd klíče (nebo chcete-li můžeme je nazývat aktivační klíče, nebo digitální licence) a možná Vás někdy může zarazit nějaký název, nebo forma dodání zakoupeného produktu.

  1. CD KEY, aktivační klíč, digitální licence – v tomto případě se jedná o standartní dodání herního klíče pro zakoupený produkt. Jednoduše klíč aktivujete na požadované platformě. Pokud jste si tedy zakoupili produk určený pro platformu STEAM, tak aktivujete klíč na platformě STEAM. Doufáme, že Vám pomohou i konkrétní návody pro všechny platformy – Návody pro všechny platformy ZDE 
  2.  ALTERGIFT – Také se jedná o aktivační klíč, ale v trochu jiné podobě. Po nákupu Vám přijde místo číselné kombinace odkaz, na který kliknete. Přidáte si noého přítele na STEAMu a přijmete od něj dárek.

Prosíme, v případě problému nás ihned kontaktujete na podpora@gamerslounge.cz, nebo pomocí chatu v pravém dolním rohu a nebo pomocí reklamačního formuláře ZDE.